gdybyś był a nie bywał

Temat: Millenium / Inteligo - kto winny? (dlugie)
...i poinformowala mnie, ze przelewu zrobic sie nie da bo podalem zly numer konta. Zmienilem wiec parametry zdefiniowanej platnosci podajac nowy numer rachunku Inteligo. Przelew wykonalem ponownie, tym razem jako jednorazowy bo zmiana platnosci zdefiniowanej jest widoczna w systemie Millenium po maksimum pieciu dniach roboczych (niezle co?). 6 listopada rano znowu zadzwonila do mnie pani z ta sama informacja - zly numer rachunku. Zapytalem co robic i jaki jest numer rozliczeniowy banku Inteligo na ktory pani moze przelac moje pieniazki. Pani powiedziala, ze takiej informacji mi nie udzieli (?) i zebym skontaktowal sie z Inteligo celem wyjasnienia sytuacji. Zadzwonilem do Inteligo no i uslyszalem to czego sie spodziewalem, czyli to co jest napisane na ich stronkach, czyli ze oba numery sa OK. 6 listopada wieczorem, zlozylem ponownie zlecenie wykonania przelewu na platnosc zdefiniowana. 7-go rano pieniazki wyszly z...
Źródło: topranking.pl/1230/millenium,inteligo,kto,winny,dlugie.php



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shinnobi.htw.pl