gdybyś był a nie bywał

Temat: Radio Nakło 107.5 fm
Pierwszy - chyba najprostszy - zastosowany m.in. w przypadku akademickiego Radia Fan z Poznania. Ogłoszenie przetargu (jako, że to instytucja publiczna) i zlecenie produkcji programu zewnętrznemu podmiotowi przy - co ważne - teoretycznym zachowaniu wpływu na ten program. Podpiąłem to pod franchesing - obecnie częściej stosowane rozwiązanie. Wprawdzie nie do końca jest to to samo - choćby dlatego, że zwykle w przypadku franczyzy producentem programu pozostaje (przynajmniej częściowo) koncesjonariusz, tym niemniej jedno i drugie to po prostu umowa pomiędzy posiadaczem koncesji (rozgłośni) a ewentualną siecią radiową. Sposób drugi zastosowała Agora w czasie porządków w swoich spółkach. Wtedy nastąpiło...
Źródło: new.radiopolska.pl/forum/index.php?showtopic=14687



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shinnobi.htw.pl