gdybyś był a nie bywał

Temat: Farsa obrony przestrzeni powietrznej, czy celowa robota?
...ziemią w okolicach Shanksville (Pennsylvania) gdzie około 41minut później tragicznie zakończył się Lot Numer 93. Mimo zaprzeczania władz, że to miało miejsce i że w tych okolicach znajdował się w tym czasie jakikolwiek samolot wojskowy, istnieje na to niezbity dowód w postaci zanotowanego dokładnie o 9:22 przez stację sejsmiczną w południowej Pennsylvanii sonicznego udaru o dokładnie takich cechach jak powodowane przez niskoprzelatujące samoloty naddźwiękowe. Jeśli zatem w tym czasie przelatywał samolot wojskowy, należałoby odpowiedzieć na pytanie co tam robił, jaki był cel jego misji, gdzie zmierzał, co widział, czego dokonał. Jeśli leciał w kierunku Waszyngtonu, mógłby bez problemu dotrzeć przed czasem rozbicia się tam samolotu Lot Numer 77. Kolejne pytania, na które władze nawet nie próbują znaleźć odpowiedzi, lecz skutecznie dezinformują. 9:24:...
Źródło: paranormalne.pl/index.php?showtopic=3587



Temat: Czeski L159 "zestrzelił" F-16 i F-18
No nie wiem, przecierz 16 i 18 to samoloty naddźwiękowe wieć powinny bez problemu usiąść na mu na ogonie.
Źródło: militarium.net/forum/viewtopic.php?t=664


Temat: Su 35
">F-15 to III generacja??? Oczywiście że tak, podobnie jak F-16. Samoloty odrzutowe powstałe po II wojnie światowej zostały umownie podzielone na poszczególne generacje charakteryzujące się pewnymi podobieństwami. Do I. generacji zalicza się maszyny poddźwiękowe takie jak MiG-15 czy F-86, oraz pierwsze samoloty naddźwiękowe w rodzaju MiG-19 czy F-100 (o prędkości Ma=1,3-1,4). II. generacja to tzw. "dwumachowce" w stylu F-104, MiG-21 czy Mirage III, w których to zwrotność poświęcono dla osiągów. III. generacja to maszyny powstałe w latach 70 i 80-tych, takie jak F-16, F-15 czy MiG-29, Su-27 w których to zwiększono możliwości manewrowe w porównaniu do "samolotów-pocisków" z II. generacji. IV. generacja to...
Źródło: militarium.net/forum/viewtopic.php?t=3194


Temat: Ufo cała prawda ...
Hmm... Widzę dyskusję o moim ulubionym temacie Większość spotkań z UFO (udokumentowanych oczywiście) to raporty pilotów wojskowych i cywilnych, a nie obserwacje z ziemi. To zaczęło się w latach 40. Wtedy już były samoloty produkowane w USA, zasługujące na miano UFO? Pierwsze samoloty naddźwiękowe powstały w latach 50. Najczęściej zdarzało się to w USA, jako że to chyba najbardziej rozwinięty technologicznie kraj - tam aparat fotograficzny albo kamera wtedy to nie była rzadkość. Zarejestrowano nieraz obiekty poruszające się z wielkimi prędkościami, a na dokładkę zmieniające gwałtownie kierunek. Na pewno nie były to szumy na kliszy ani inne takie - zdjęcia były badane na autentyczność - stosunek...
Źródło: lja.pl/lja/viewtopic.php?t=264


Temat: Samolot szkolno-treningowy dla PSP
...nowym Lotnictwie: ">Jednaże pragnę poinformować, że minister obrony narodowej polecił przygotować komplet materiałów pozwalających na rozpisanie przetargu na zaawansowane szkolenie lotnicze prowadzone w Polsce. Podkreślam tutaj fakt, że zgodnie z decyzją ministra Sikorskiego opracowane wymagania nie będą odnosić się do żadnego konkretnego typu samolotu. System szkoleniowy ma zapewnić właściwe przygotowanie kandydatów na samoloty naddżwiękowe, podtrzymywanie i doskonalenie nabytych umiejętności lotniczych i taktycznych wyszkolonych pilotów bojowych, a także by „godnym przeciwnikiem” dla samolotów F-16 w szkolnych i treningowych działaniach taktycznych. Zapewni to wyszkolenie pilotów na bardzo wysokim poziomie, a jednocześnie pozwoli na zmniejszenie liczby godzin lotów wykonywanych na samolotach F-16. Zastosowanie outsourcingu w...
Źródło: militarium.net/forum/viewtopic.php?t=151


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shinnobi.htw.pl